Viestintävastaava

Päivämäärä: ​24.04.2018
Sijainti:​ Helsinki, FI
Yritys: ​Osakesäästäjien Keskusliitto ry

Osakesäästäjät on valtakunnallinen sijoittajien yhteisö, joka auttaa suomalaisia vaurastumaan. Yhteisö tarjoaa sijoittajille lisäarvoa riippumattoman ja hyödyllisen tiedon sekä sijoitusosaamisen muodossa. Palvelemme yksityissijoittajan lisäksi myös pörssiyhtiöitä.

Haemme nyt motivoitunutta viestintävastaavaa pääkaupunkiseudulle. Tarjoamme sinulle vastuullisen roolin ja mahdollisuuden päästä hallitsemaan isoa kokonaisuutta. Tehtävä on osa-aikainen, mutta mahdollisuus vakinaistamiseen on.

Viestintä-/mediavastaava
Viestintävastaavana olet vastuussa koko toimintamme viestintäsuunnitelman laadinnasta sekä sen käytännön toteutuksesta. Vastuullasi tulee olemaan eri medioiden hallinta printtimediasta sosiaaliseen mediaan, sekä erilaisiin artikkeleihin. Sinulla ei tarvitse olla sijoittamisen substanssiosaamista, vaan innokas ote viestintään eri formaateissa.

Työssäsi tulet olemaan vuorovaikutuksessa eri sidosryhmien sekä jäseniemme kanssa. Tärkein tehtäväsi on pyrkiä kehittämään ja luomaan laadukasta sekä vaikuttavaa viestintää sijoittajille. Lisäksi tulet vastaamaan yhteydenpidosta jäsenlehtemme Viisas Rahan osalta ja koordinoimaan sen sisältöjä sekä hoitamaan eri sosiaalisen median kanavia. Päätehtävänä on luoda selkokielistä ja ymmärrettävää materiaalia ajoittain vaikeaselkoisesta lähdemateriaalista eri formaateissa.
Oletko hakemamme osaaja

Opiskelet tai olet jo valmistunut viestintä- tai media alan osaaja sekä omaat innovatiivisen sekä oma-aloitteisen otteen. Sinulla on vahva osaaminen eri kanavista ja into oppia sekä tutkia uutta. Sinulla on utelias ja rohkea asenne sekä kokeilunhalua. Nautit ihmisten kanssa työskentelystä ja sinulla on erinomaiset vuorovaikutustaidot. Työskentely otteeltasi olet aktiivinen ja itseohjautuva. Tarkka ja hyvä kieliopin taito on suotavaa.

Sinulla on soveltuva korkeakoulututkinto ja sujuva englannin kielen taito, ruotsin kielen taito on eduksi. Tehtävä on osa-aikainen ja työajat neuvotellaan työntekijän kanssa sopimuksen mukaisesti. Tehtävä sopii erinomaisesti opiskelijalle.

Tartu mahdollisuuteen

Tule rakentamaan ja kehittämään Suomen pääomamarkkinaa ja sijoittajaviestintää näköalapaikalta, jossa tulet verkostoitumaan aktiivisesti eri vaikuttajien kanssa. Tarjoamme sinulle uramahdollisuuksien lisäksi monipuolisen ja mielenkiintoisen työtehtävän sekä mahdollisuuden kehittää osaamistasi asiantuntijaorganisaatiossamme.

Mitä seuraavaksi

Kysymyksiä tehtävästä tai meillä työskentelystä voit välittää, Jamilla Heiskanen, puh. 045 2670303 kertoo sinulle mielellään lisää.
Voit hakea tehtävään 04.06.2018 mennessä sähköpostitse (jamilla.heiskanen@osakeliitto.fi ) kertomalla meille motivaatiostasi, osaamisestasi sekä palkkatoiveestasi. Ethän jätä hakemista viime tinkaan, sillä saatamme edetä ensimmäiselle haastattelukierrokselle jo hakuajalla.