Viisas Raha -lehden toimituksessa viiveitä

4.11.2020

Torstaina 5. marraskuuta ilmestyvän Viisaan Rahan numeron 7/2020 saapumisessa jäsenille voi olla viivettä painoteknisistä ongelmista johtuen. Mahdollisen viiveen ei pitäisi olla pidempi kuin yksi päivä, eli lehtien tulisi saapua perille jäsenille viimeistään perjantaina 6. marraskuuta. Viive koskee niitä jäseniä, joiden jäsenmaksulasku vuodelle 2021 toimitetaan paperilaskuna lehden mukana. Pahoittelemme viivettä.

Suosittelemme laskujemme vastaanottamista joko sähköpostilaskuna tai verkkopankkiin toimitettavana e-laskuna. Laskun toimitustavaksi voi vaihtaa sähköpostilaskun olemalla yhteydessä Osakesäästäjien toimistoon (toimisto@osakeliitto.fi) tai kirjautumalla verkkopalveluumme ja vaihtamalla laskun toimitusmuodon omissa jäsentiedoissa.

Verkkopankkiin toimitettava e-lasku tilataan omassa verkkopankissa valitsemalla laskuttajaksi Suomen Osakesäästäjät ry ja käyttämällä Osakesäästäjien jäsennumeroa. Jäsennumero löytyy Viisas Raha -lehden takakannesta ja jäsenmaksulaskun asiakasnumero-kentästä. Jäsennumeroa voi myös tiedustella Osakesäästäjien toimistolta: toimisto@osakeliitto.fi.

Lehden digitaalinen versio on luettavissa tavalliseen tapaan Lehtiluukku-palvelussa numeron ilmestymispäivästä 5.11. alkaen. Tarkemmat ohjeet digilehden lukemiseen ovat osoitteessa https://viisasraha.fi/Lehtiluukku.