Toimintakertomus 2008

Kaija Moisio
Risto Säilä

Toiminta
Yhdistyksen kokous 29.4.2008 Etelä-Karjalan Säästöpankin pääkonttorilla, jossa käsiteltiin edellisenä vuonna käsittelemättä jääneitä aioita. Tilaisuuden päätteeksi markkinakatsaus.

Yhdistyksen kevätkokous pidettiin 29.5.2008 Nordea pankin uusissa tiloissa Galleria kauppakeskuksessa. Kokouksessa käsiteltiin kevätkokousasiat ja kuultiin isäntien markkinakatsaus ja tuote-esittelyä. Yhdistyksen syyskokous pidettiin Etelä-Karjalan Säästöpankin pääkonttorilla jonka jälkeen puheenjohtajan johdolla käytiin lävitse markkinatilannetta.

12.06.2008 pidettiin klubi-ilta, jossa Markku Korpela kertoi työskentelystään Kiinassa UPM:n Shanghain paperitehtaalla, Kiinan paperimarkkinoista ja siitä, millaista on työskennellä Kiinassa yms.

Tehtiin bussilla isolla joukolla matka Helsinkiin Sijoitus-Invest tapahtumaan Wanhaan Satamaan 13.11.2007. Matkalla käytiin lävitse maailman taloustilannetta pj:n johdolla.

24.11.2008 pidettiin Etelä-Karjalan Säästöpankin pääkonttorilla sijoitusilta, jossa sijoitussuhteista vastaava viestintäjohtaja Franciska Janzon esitteli Ramirent Oyj:tä yhdistyksemme jäsenille. Paikalla oli runssaasti väkeä.

Yhdistyksen hallitus kokoontui tarvittaessa, yhteensä 3 kertaa. Yhdistyksen jäsenkirje lähetettiin huhti-, touko- ja lokakuussa. Jäsenistö osallistui eri yhteistyötahojen, kuten pankkien, järjestämiin sijoitusiltoihin.