Toimintakertomus 2010

Marjatta Långvik
Tapio Härmä varatilintarkastaja

Toiminta
Yhdistyksen vuosikokous pidettiin 1.3.2010 ravintola Pub Jaakko V:ssä.. Toimintavuoden aikana hallitus on kokoontunut 7 kertaa. Yhdistyksen jäsenmäärä vuoden 2010 lopussa oli 88 henkilöä. Yhdistys on sijoittanut jäsenmaksuista kertyneen ylijäämän OP-Pohjola rahastoihin.

Yhdistys on kokoontunut joka kuukauden ensimmäisenä maanantaina ravintola Jaakko V:n yläkerrassa kesäaikaa lukuun ottamatta. Kokoontumiset ovat olleet hyvin vapaamuotoisia. Varsinaisia alustuksia on pitänyt puheenjohtaja Terjo Laitinen. Lähes jokaisessa kokouksessa on pidetty kierros, jonka aikana jokainen vuorollaan on kertonut edellisen kuukauden aikana toteuttamistaan toimenpiteistä ja esittänyt arvioita tulevasta kehityksestä sijoitustoiminnan kentässä.

Maaliskuussa Sampo-pankki kutsui yhdistyksen jäseniä tutustumaan uudella tapaan järjestettyyn etäyhteysvideoituun sijoitustapahtumailtaan. 6.4 Toimitusjohtaja Juuso Mykkänen JOM rahastoyhtiöstä kävi pitämässä esityksen JOM silkkitie Aasiarahastosta. 22.5 Yhdistyksen hallituksen jäsen Pentti Salo osallistui Osakesäästäjien liittokokoukseen Tampereella. 4.10 Yksityispankkiiri Aila Vulkko Bon pankkiiriliikkeestä ja varainhoitaja Atro Aakala pitivät esitelmän kehittyville osakemarkkinoille sijoittavista rahastoistaan. 13.12 Toimitusjohtaja Juha Kojonen Confido Capitalista piti esitelmän osakepoiminta kehittyvillä markkinoilla, Populus-Aasia ja Limestone- Itä-eurooppa.