Toimintakertomus 2009

Raimo Salo varatilintarkastaja
Pauli Riikoinen varatilintarkastaja

Toiminta
Sääntömääräiset kokouset: Yhdistyksen kevätkokous pidettiin 5.4.2009 ja syyskokous 24.11.2009. Hallitus kokoontui toimintavuoden aikana neljä kertaa. Kevätkokous järjestettiin Wisahovissa, Hämeenlinnassa. Kokouksen lisäksi tilaisuudessa esiintyi Pekka Spolander OP-Pohjolasta. Syyskokous pidettiin myös Wisahovissa. Virallisen kokousohjelman jälkeen kuultiin Nordean Roger Wessmanin esitys talouden tilasta.

Sijoituskerho jatkoi vilkasta toimintaansa Seppo Kariniemen vetämänä. Kokoontumisia kertyi kuusi. Niistä suurimmassa – lokakuussa pidetyssä osakesäästäjien esittelykokouksessa – oli lähes 60 omaa jäsentä ja vierasta. Sofia pankki esitelmöi.

Yhdistys osallistui kertomusvuoden aikana edelleen Osakesäästäjien Keskusliiton valtakunnalliseen toimintaan. Yhdistyksen puheenjohtaja Eero Odelma oli liittohallituksen varajäsenen Hän osallistui myös pääosaan hallituksen kokouksista. Liittovaltuustossa jatkoi samoin Eero Odelma. Kevään liittokokouksessa yhdistystä edusti Jari Suni ja syksyllä Eero Odelma. Yhdistyksen toiminnasta informoitiin jäsenkuntaa Liiton Viisas Raha-lehden ja Kauppalehden välityksellä sekä Osakeliiton / yhdistyksen kotisivuilla. Yhdistyksen taloudellinen tilanne oli vakaa ja yhdistys oli velaton.