Helsingin Osakesäästäjät

Tervetuloa Helsingin Osakesäästäjiin!

Helsingin Osakesäästäjät on Osakesäästäjien Keskusliiton suurin paikallisyhdistys, jonka suureen ja
kasvavaan joukkoon kuuluu noin 6200 jäsentä. Yhdistys täyttää 38 vuotta vuonna 2018. Se on koko
toimintansa ajan pyrkinyt edistämään osakesäästäjien etua ja on erityisesti keskittynyt tarjoamaan
alan tietoa Helsingin seudun osakesäästäjille.

Yhdistyksen pääasiallisena tehtävänä on hankkia ja levittää tietoa osakkeiden ja muiden arvopapereiden säästämistä ja kauppaa koskevista asioista sekä seurata yleistä taloudellista kehitystä. Yhdistyksen tarkoituksena on seurata yhtiöiden tiedotus-, osingonjako- ja osakeantitoimintaa, arvopapereiden vaihdantaa ja siihen liittyvää toimintaa sekä kehittää yhteistoimintamuotoja osakesäästämiseen ja osakkeiden vaihdantaan liittyvien tahojen kanssa. Helsingin Osakesäästäjät ry on aktiivinen yhdistys, joka tarjoaa jäsenilleen kuukausittain paljon erilaisia yritysvierailuja, koulutusta sekä muutaman kerran vuodessa kiinnostavia sijoitusaiheisia seminaareja, joissa tapaat paitsi muita osakesäästämisestä kiinnostuneita ihmisiä, myös yritysten johtoa ja pääset aitiopaikalta seuraamaan, mitä yhtiöiden toiminnassa tapahtuu!

HUOM. Helsingin Osakesäästäjien tilaisuuksiin on karenssikäytäntö, jossa tapahtumaan ilmoittautuneet ja ilman perumisilmoitusta tulematta jättäneet jäävät viimeiselle sijalle ilmoittautuessaan seuraavan kerran. Tule mukaan toimintaamme ja liity jäseneksi oheisella jäseneksiliittymislomakkeella.

Tapahtuman nimi Päivämäärä
23.05.2018