Toimintakertomus 2009

Markku Ollila
Ilpo Lehto

Kevään tapahtumia:
19.2. Vierailu Snowpolikseen ja Sokos Hotelli Vuokattiin. 17.3. Jäsenten keskustelutilaisuus Sampo Pankilla. 1.4. Sääntömääräinen kevätkous Kainuun Sanomilla, esitelmä Matti Piirainen, Mitä mediassa tapahtuu. 15.4. Jäsenten eskustelutilaisuus Sampo Pankilla.
9.5. Yhdistyksen 25-vuotisjuhla Sampo Pankilla, mukana 61 henkilöä, Ennen juhlaa oli tutustuminen Talvivaaraan. Juhlassa esiintyjinä olivat Osakesäästäjien Keskuslitto Ry:n puheenjohtaja Timo Rothvious, ja PKC Groupin toimitusjohtaja Harri Suutari. Tilaisuudessa jaettiin myös ansiomerkkejä. Hopeisen ansiomerkin saivat Jorma Mikkonen, Kai Rissanen ja Antti Kejo.

Syksyn tapahtumia:
18.11. Kainuun Osakesäästäjät Ry, varsinainen syyskokous Kajaanin kaupungin Kaukametsän tiloissa. Kokouksen jälkeen klo 18.00 oli Sampo Pankin sijoitusilta, jossa aiheena: Ajankohtaiset näkymät suhdanteissa ja rahoitusmarkkinoilla, Pääekonomisti Lauri Uotila, Sampo Pankki. ja “Sijoittajan maailma finanssikriisin jälkeen.” Private Banker Risto Tuppurainen, Sampo Pankki, Private Banking