Toimintakertomus 2013

Yhdistyksen porinakerho kokoontui keskustelemaan sijoittamisesta kuukausittain. Kesälomaa pidettiin kesäkuusta elokuun loppuun. Porinakerhon osallistujamäärässä on näkynyt selvää piristymistä ja uusiakin jäseniä on liittynyt mukaan.

Porinakerhon kiinteänä paikkana on toiminut Nordea Kemin konttori koko toimintakauden. Nordea on osallistunut tarjoiluun siten, ettei yhdistyksen varoja ole tarvittu menojen kattamiseen.

Syyskokous järjestettiin 23.10.2013, jolloin hallitukseen valittiin viisi jäsentä.

Kevätkokous jouduttiin siirtämään huhtikuulle, koska Osakesäästäjien Keskusliitto oli unohtanut laittaa ilmoitukset ja kutsut asianmukaisiin tiedotusvälineisiin. Tiedotus on hoidettu Osakesäästäjien keskusliiton sivuilla osoitteessa https://www.osakeliitto.fi/kemitornion_osakesaastajat. Lisäksi tieto tapahtumista on julkaistu Viisas Raha –lehdessä.

Toimintakaudella on sovittu ajankohdat syyskokoukselle ja kevätkokoukselle sekä porinakerhoille koko vuodeksi kerrallaan, jolloin halukkaat ovat voineet suunnitella aikataulunsa paremmin.

Emme onnistuneet järjestämään yhteistä reissua Osakesäästäjien keskusliiton järjestämälle risteilylle, mutta pidämme asian mielessä.

Yhdistyksessämme on tänä vuonna yhteensä 94 jäsenmaksun maksanutta jäsentä.

Yhdistyksen hallitus

Juha Roine