Toimintakertomus 2007

Eila Majander
Seppo Välimäki

Toiminta
Sääntömääräinen kevätkokous pidettiin 27. maaliskuuta Nordean tiloissa. Kokouksen yhteydessä oli Nordean pitämä markkinakatsaus. Sääntömääräinen syyskokous pidettiin 24. lokakuuta Vanhalla Ortopedialla. Ennen kokousta oli Handelsbankenin esitys osakepoiminnasta. Molempien kokousten yhteydessä järjestettiin kysely, jossa kukin sai ehdottaa osakkeita, joita enemmistöpäätöksellä Keski-Suomen Osakesäästäjien salkkuun ostettaisiin.

Vuoden 2007 aikana järjestetyt tapahtumat:
Tammikuu: 8.1. Sijoituskerho (25 hlöä).
Helmikuu: 12.2. Sijoitustilaisuus ”Menesty Osakesijoittajana” -Kim Lindström (180 hlöä), 21.2. Yritysvierailu Kyro ja Cargotec (40 hlöä), 26.2. Sijoituskerho ETF:t ja indeksirahastot- Mikko Lahdenperä (25 hlöä).
Maaliskuu: 12.3. Yritysesittely: HK- Kai Seikku & Cramo – Vesa Koivula (75 hlöä). 27.3. Sääntömääräinen kevätkokous, Nordea + markkinakatsaus (30 hlöä).
Huhtikuu: 2.4. Yritysvierailu, UPM-Jämsänkoski (30 hlöä).
Toukokuu: 7.5. Sijoituskerho: Warrantti-ilta (65 hlöä).
Kesäkuu: 5.6. Yritysvierailu Neste Oil ja Vaisala (35 hlöä).
Syyskuu: 3.9. Sijoituskerho Sykliset vs. Ei-sykliset (20 hlöä).
Lokakuu: 24.10. Sääntömääräinen syyskokous, Handelsbankenin esitys aluksi (34 hlöä), 31.10. Yritysesittely Alma ja Citycon (50 hlöä).
Marraskuu: 8.11. Yritysvierailu Kone ja Kemira (32 hlöä), 14.11. Sijoitus Invest 2007, Helsinki (55 hlöä).
Joulukuu: 18.12. Yritysvierailu Keskisuomalainen (20 hlöä).

Muuta:
Jorma Kokko on toiminut Osakesäästäjien keskusliiton hallituksen jäsenenä ja Tapani Nummi liittovaltuuston jäsenenä. Yhdistyksen kokouksista ja jäsentilaisuuksista on tiedotettu Taloussanomien jäsenpalstalla ja Osakesäästäjien nettisivuilla. Yhdistyksen jäsenmäärä oli vuoden lopussa 503.