Toimintakertomus 2013

YLEISTÄ
Yhdistyksemme tarkoitus on edistää osakesäästämistä. Markkinatilanne on ollut hyvin haastava ja epävarmuus markkinoilla on puhuttanut jäsenistöä. Näköpiirissä on kuitenkin pieniä valonpilkahduksia. Jäsenemme kuuluvat Osakesäästäjien Keskusliittoon oman paikallisyhdistyksensä kautta ja kaikki liiton tarjoamat edut ja palvelut ovat jäsenten käytettävissä.
JÄSENISTÖ
Yhdistyksen jäsenmäärä vuonna 2013 oli 36 henkilöä.
HALLITUS ja muut tehtävät
Puheenjohtaja Mauri K. Honkanen, sihteeri Merja Martikainen, rahastonhoitaja Heikki Kamppuri, jäsenet Ari Pöllänen ja Sakari Tolonen

Yhdistyksen varsinaiset tilintarkastajat Antti Leinonen sekä Teija Sopanen ja varalla Ilpo Henttinen

Sijoituskerhon vetäjä Antti Leinonen
KOKOUKSET
Hallitus kokoontui kolme kertaa, keväällä kerran ja syksyllä kaksi kertaa Danske Bankin tiloissa. Kiitokset pankille isännyydestä.

Sijoituskerho kokoontui kaksi kertaa sekä keväällä että syksyllä Pohjois-Savon Osuuspankin tiloissa. Osallistujia oli keskimäärin 6-8 henkilöä. Kiitokset OP:n vieraanvaraisesta sponsoroinnista.
OSALLISTUMISET JA TOIMINTA
Puheenjohtaja osallistui Osakesäästäjien risteilylle maaliskuussa.

Talvivaara Oyj:n osakeannin markkinointitilaisuuteen Jyväskylässä maaliskuussa osallistui kolme jäsentä.

30.10. FIM Roadshow Kuopiossa tilaisuuteen osallistui kolme jäsentä.

Osallistuttiin viiden jäsenen voimin Sijoitus Invest messuille 13.11.13. Matka toteutettiin yhdessä Savonlinnan Osakesäästäjien kanssa.

Sinun Savo lehdessä marraskuussa buffi Keski-Savon Osakesäästäjien toiminnasta sekä osakesäästämisestä.

Ohjelmallista pikkujoulua oltiin järjestämässä Danske Bankin tiloissa, mutta osallistujien vähyyden takia jouduttiin tapahtuma perumaan.

Tapahtuman nimi Päivämäärä
27.04.2019