Toimintakertomus 2006

Jorma Kalliomaa, sihteeri
Reijo Lievonen, jäsen
Tapani Oksanen, jäsen
Kalevi Tiitinen, jäsen (1.9. asti)
Tuomo Karppi, jäsen (1.9. alkaen)

Tilintarkastajat
Pekka Tschokkinen
Keijo Knuuttila
Mauri Koski, varatilintarkastaja
Kimmo Pahkala, varatilintarkastaja

Toiminta
Hallitus on kokoontunut 3 kertaa. Tapani Lempiälä on osallistunut Osakesäästäjien liittovaltuuston syyskokoukseen. Sijoitusmessuille osallistujia tuettiin 50€ matkakustannuksiin osallistujaa kohti. Yhdistyksellä oli maksavia jäseniä vuoden lopussa 82 ja 6 kannattajajäsentä

Sääntömääräinen kevätkokokos pidettiin Keskipohjalaisten klubilla 6.4. Solteq Oyj Toimitusjohtaja Jorma Hänninen esitteli yhtiön toimintaa. Yhdistyksen sääntömääräinen syyskokous pidettiin Kyrönmaan Osuuspankin kokoustiloissa Kokkolassa 1.9. Kokouksen alkajaiseksi pankki esitteli toimintaansa. Osallistuttiin Orionin sijoitusiltaan 14.6. Yritysvierailuja järjestettiin Ponssen tehtaille Vieremälle 21.11. yhteistyössä Etelä-Pohjanmaan Arvopaperisäästäjien kanssa.

Sijoituskerho jatkoi toimintaansa joka kuukauden ensimmäinen perjantai. Kerhossa oli tekemisen meininki ja hyvä henki. Sijoituskerhoa vetävät hallituksen jäsenet Reijo Lievonen ja Tuomo Karppi.