Toimintakertomus 2008

Tapio Koski jäsen
Ilkka Välimaa jäsen

Toiminta
Vuosi 2008 oli yhdistyksemme kahdeksas toimintavuosi. Hallitus on kokoontunut toimikautensa aikana kaksi kertaa.

Yhdistyksen sääntömääräinen kevätkokous pidettiin 29.2.2008 Hotelli Luostotunturissa. Kokouksen jälkeen alkoi Nordea Pankin järjestämä sijoitusilta. Iltaan oli saapunut 41 henkeä. Tilaisuuden avasi yhdistyksemme pj. Hannu Kauppala pohtien aihetta: Piensijoittaja markkinoiden pyörteessä, Perintö- ja lahjaverosuunnittelu sekä sijoitusvakuutukset esitti maajohtaja Anne Pollari Nordeasta, Sijoitussalkun rakentaminen ja markkinakatsaus toiminnanjohtaja Tomi Salo Osakesäästäjien Keskusliitosta.

Sijoituskerho kokoontui vuoden aikana 11 kertaa. Kerho on kokoontunut mm. Nordean Pankin, Osuuspankin ja Sampo Pankin tiloissa. Osallistujien määrä lisääntyi vuoden loppua kohti. Mukana oli vaihdellen 7-16 henkeä. Yhdistyksen sijoituskerhoiltoja on ollut seuraavasti:
Nordea Pankki 8.1., 8.4., 13.5., 10.6., 5.8., 9.9., 14.10., 11.11. Pohjolan Osuuspankki 12.2., 9.12., Sampo Pankki 11.3.,

Sääntömääräinen yhdistyksen syyskokous pidettiin 9.12.2008 Osuuspankin kokoustiloissa. Kokouksen jälkeen jatkettiin sijoituskerhon merkeissä. Markkinakatsauksen piti OP:n varainhoitaja Jyrki Kiviniemi ja OP-fi sijoittajan työkalun esitteli sijoituspäällikkö Terttu Hagelin. Kokousväki sai nauttia Osuuspankin tarjoaman maittavan iltapalan.

Yhdistyksessä oli toimintakauden 2008 lopussa maksaneita jäseniä 40.