Toimintakertomus 2006

Pirkko Ropanen, varatilintarkastaja
Aulis Natri, varatilintarkastaja

Toiminta
Yhdistyksellä oli 22 toimintavuosi. Yhdistyksellä oli 562 jäsenmaksunsa maksanutta henkilöjäsentä ja 15 perheenjäsentä, edellisenä vuonna 541 ja 15. Edellisestä vuodesta lisäystä oli 21 henkilöjäsentä. Hallitus kokoontui 2 kertaa: 8.2. Ravintola Katrillissa ja 28.9. Oskarin Kellarissa. Osakesäästäjien liittohallituksessa ja muissa tilaisuuksissa oli Antti Jylhä. Liittovaltuuston kokouksessa yhdistystä edustivat Erkki Nykänen ja Sakari Jussila.

Osakesäästäjien Liittovaltuuston kokous järjestettiin Oulussa 7.10. Sampo pankissa. Ruokailu Oskarin kellarissa, johon ei saatu yhtiöesittelyä. Yhdistyksen sääntömääräinen kevätkokous pidettiin 8.3. YIT-keskuksessa Välivainiolla, osanottajia oli 38 jäsentä. YIT:n varatoimitusjohtaja Esko Mäkelä ja sijoitusjohtaja Petra Thoren isännöivät. Sääntömääräinen syyskokous pidettiin 25.11.06 Ravintola Lasaretissa. Kokouksessa oli 30 jäsentä, jonka jälkeen ruokailimme pikkujoulun merkeissä.

Tilaisuuksia, joihin jäseniä kutsuttiin, oli yhteensä 15. Sijoituskerhoja: Oulun Osuuspankissa 8.5. aiheina: pääomaverotus, alustajana Jukka Puolakanaho Oulun verotoimistosta ja testamentin teosta alustajana OP:n lakimies Iiris Penttilä. 30.11. sijoituskerhossa esittelyssä olivat: Tulikivi Oy alustajana toimitusjohtaja Juho Sivonen ja Ametistikaivos Luostolta toimitusjohtaja Timo Seppälä. Koulutusillassa 2.11. oli 60 osallistujaa, OSKL:n toiminnanjohtaja Jorma Kokko ja prof. Juha-Pekka Kallunki. Pörssi-illat: 16.3. esittelyssä YIT, OKO, Jaakko Pöyry ja Ruukki Group. 9.11. esittelyssä Salcomp, UPM Kymmene ja Tieto X, tilaisuuden järjestivät Kauppakamari ja Pörssisäätiö. EQ-tilaisuus 16.10. Radisson SAS:ssa alustajana Seppo Saario. Odinin ja Veritaksen tilaisuus 22.11. 1.3. Ahlströmin listautumistilaisuus Tietomaassa, 2.3. Salcompin listautumistilaisuus Sampo pankissa ja 14.6. Oriola KD listautumistilaisuus Radisson SAS:ssa. 27.3. järjestettiin Alfred Bergin sijoitusseminaari. Arvopaperin tilaisuudet olivat 9.5. ja 23.10. FIM:in tilaisuus 20.9., Tapiolan tilaisuus 13.11. Suomen Terveystalon esittely oli 11.12.

Yritysvierailu tehtiin Olville 27.4. Iisalmeen, retkelle osallistui 25 jäsentä. Yhtiön esitteli talousjohtaja Tuija Karppanen. Tarjoilussa toivomisenvaraa, täytyi poiketa huoltoasemalla voileipäkahvilla. 2.10. vierailtiin Ponssella Vieremällä, isäntänä talousjohtaja Mikko Paananen, mukana 30 jäsentä.

Tapahtuman nimi Päivämäärä
23.11.2019