Toimintakertomus 2008

Raija Hokkanen jäsen
Reino Taubert jäsen

Toiminta
Vuoden 2008 aikana järjestimme jäsenistölle koulutusta sijoituskerhoilloissa, yritysesittelyjä,
pörssi-iltoja ja perinteinen Sijoitusilta, osallistuimme Tampereen Sijoitusmessuille sekä teimme matkan Sijoitus-invest tapahtumaan Helsinkiin toimintasuunnitelman mukaisesti. Yhteistyössä Pörssisäätiön kanssa järjestimme keväällä ja syksyllä Pörssi-illat, joissa mukana olivat seuraavat yhtiöt Aspo, Ettenplan, Nordea, Glaston, Lassila & Tikanoja, Honkarakenne ja Fortum.

Sääntömääräinen kevätkokous oli 19.3.2008 Solteg Oy:llä yritysesittelyn kera. Tämän lisäksi saimme kevätkaudella vierailla Metso Oy:ssä sekä Elina Pankkiiriliikkeessä. Syyskaudella saimme yritysesittelyn Panostajasta ja EcoSir: Oy:stä. Tampereen Sijoitusmessuille osallistuimme omalla osastolla ja markkinoimme toimintaamme.

Sijoituskerho kokoontui vuodenaikana 7 kertaa keskustelun ja koulutuksen merkeissä. Sääntömääräinen syyskokous pidettiin 28.10.2008 .Kokouspaikkana oli Tampereen Yliopisto, Linna LS K105. Syksyn perinteisessä sijoitusillassa puhujavieraana oli professori Timo Rothovius Osakesäästäjien Keskusliiton uusi puheenjohtaja. Syksyn Sijoitus Invest tapahtumaan Helsinkiin tehtiin yhteinen bussimatka jonka yhdistys tarjosi jäsenistölleen.

Hallitus kokoontui viisi kertaa. Jäsenmäärä 31.12.2008 oli 910 jäsentä. Tiedotustoiminta hoidettiin Kauppalehden, Viisas Raha-lehden ja www.osakeliitto.fi sivujen välityksellä sekä yhdistyksen tilaisuuksien yhteydessä.

Tapahtuman nimi Päivämäärä
27.04.2019