Toimintakertomus 2009

Heli Viitala
Helena Perälä

Toiminta
Vuoden 2009 aikana järjestimme jäsenistölle koulutusta sijoituskerhoilloissa, yritysesittelyjä,
pörssi-iltoja ja perinteinen Sijoitusilta, osallistuimme Tampereen Sijoitusmessuille sekä teimme matkan Sijoitus-invest tapahtumaan Helsinkiin toimintasuunnitelman mukaisesti. Yhdistyksessämme oli vuoden aikaan noin 900 jäsentä.

Yhteistyössä järjestimme Pörssisäätiön kanssa keväällä ja syksyllä Pörssi-illat, joissa mukana olivat: Erofe, Alma Media, Oral, Fiskars, Orion, Outotec ja Elisa. Sääntömääräinen kevätkokous oli 26.3. ja yritysesittelyssä olivat Talvivaara ja Sponda. Tampereen Sijoitusmessuille osallistuimme omalla osastolla ja markkinoimme toimintaamme. Sijoituskerho kokoontui keväällä 2 kertaa keskustelun ja merkeissä.

Syyskauden aloitimme tutustumiskäynnillä Laukon kartanoon. Yritysvierailun teimme Nokian Renkaisiin. Sääntömääräinen syyskokous pidettiin 8.10. Kokouspaikkana oli Handelsbanken. Syksyn perinteisessä sijoitusillassa puhujavieraana oli professori Jarmo Leppiniemi sekä yritysvieraina Stockmann ja Oriola KD. Syksyn Sijoitus Invest tapahtumaan Helsinkiin tehtiin yhteinen bussimatka jonka yhdistys tarjosi jäsenistölleen. EQ Pankki sekä Sofia Pankki pitivät kumpikin sijoitusillan jäsenistöllemme.

Hallitus kokoontui viisi kertaa. Tiedotustoiminta hoidettiin Kauppalehden, Viisas Raha-lehden ja www.osakeliitto.fi sivujen välityksellä sekä yhdistyksen tilaisuuksien yhteydessä.

Tapahtuman nimi Päivämäärä
27.04.2019