Toimintakertomus 2011

Toiminnantarkastajat
Pekka Heino ja Jarno Purtsi, varalla Urpu Hakkala ja Ari Neuvonen

Toiminta
Vuoden 2011 aikana järjestimme jäsenistölle yritysesittelyjä ja yritysvierailun, pörssi-illan yhteistyössä Pörssisäätiön kanssa sekä kaksi sijoitusiltaa. Osallistuimme Tampereen Sijoitusmessuille sekä teimme matkan Vero 2011, Sijoitus-Invest sekä Rahapäivä -tapahtumiin Helsinkiin. Yhdistyksessämme oli 963 jäsentä, joista varsinaisia jäseniä oli 863, perhejäseniä 35 ja opiskelijajäseniä 50.

Kevätkaudella tehtiin tehdasvierailu Takomalle, pidettiin sääntömääräinen kevätkokous 21.3. jossa Pörssisäätiön tj Sari Lounasmeri piti esitelmän ja Tampereen Sijoitusmessuille osallistuimme omalla osastolla ja markkinoimme toimintaamme. Syyskaudella pidettiin sijoitusilta Tampereen Seudun Osuuspankissa, jossa markkinakatsauksen lisäksi oli koulutusluento ETF:n mahdollisuuksista sijoittajan työkaluna. Sääntömääräinen syyskokous oli 13.10. Toisessa sijoitusillalla Liqvinet Oy:n Veli-Matti Valkama puhui sijoitusnäkymistä ja esitteli yhtiön palveluita. Strategi ja sijoituskirjailija Mika Pesosen aiheena oli Sijoittajan 7 kuolemansyntiä.

Tapahtuman nimi Päivämäärä
01.03.2019