Pohjois-Karjalan Osakesäästäjät

Pohjois-Karjalan Osakesäästäjät ry (PKOS) on Suomen Osakesäästäjät ry:n jäsen ja kaikki sen tarjoamat jäsenedut ovat jäsentemme saatavilla. Suomen Osakesäästäjät ry edistää jäsenyhdistysten ja niiden jäsenten yhteisiä etuja sijoittamiseen ja säästämiseen liittyvissä asioissa sekä järjestää tiedotus- ja koulutustilaisuuksia.

PKOS ry:n oma toiminta koostuu sijoitusilloista, joissa usein kuullaan vierailevia asiantuntijoita talouselämän ja sijoitustoiminnan eri aloilta. Myös omat jäsenet voivat alustaa heille tutuista aihepiireistä. Alustusten lisäksi tärkeä osa sijoitusiltoja on jäsenten keskinäinen ajatusten ja kokemusten vaihto sekä ns. sijoituspelit. Yhdistys tekee myös yritysvierailuja ja järjestää tarvittaessa koulutusta.

PKOS ry:n sijoitusillat ovat tammi-toukokuussa ja elo-marraskuussa pääsääntöisesti kuukauden viimeisenä keskiviikkona klo 18.00. Paikkana on Reumayhdistyksen tilat, Siltakatu 20 A, 4. kerros, 80100 Joensuu. Joulukuussa järjestetään pikkujoulu. Kesä-heinäkuussa ei ole toimintaa.

Yhteistyökumppanit

Tapahtuman nimi Päivämäärä