Toimintakertomus 2013

● Puheenjohtaja: Juho Mutka
● Varapuheenjohtaja: Matti Honkala
● Sihteeri ja taloudenhoitaja: Rainer Salosensaari
● Hallituksen muut jäsenet: Erkki Tiuraniemi, Teuvo Niemelä, Paavo Pitkänen, Jonna Niskanen

● Toiminnantarkastajat: Jaakko Mutka ja Timo Hannula
● Varatoiminnantarkastajat: Seppo Törmänen ja Jaakko Narkaus

Yhdistyksen toiminta vuoden 2013 aikana:

• Hallitus kokoontui vuoden aikana 5.9.2013 Lapin yliopiston tiloissa Pöykkölässä (Laajakaista).
  • Yhdistyksen jäsenille on tiedotettu jäsenkirjeillä, liiton lehdillä (Kauppalehti ja Viisas Raha), lehti-ilmoituksilla, sähköpostin ja tekstiviestin välityksellä sekä yhdistyksen WWW-sivuilla.
  1. Maaliskuu: Sääntömääräinen kevätkokous pidettiin keskiviikkona 27.3.2013 City-hotellin tiloissa, Pekankatu 9 klo 18.00. Ajankohtaisen markkinakatsauksen pitäjä oli varainhoitaja Olavi Kurola OP-Private Lappi-yksiköstä.
  2. Huhtikuu: Pohjolan OP kutsui Rovaniemen Osakesäästäjien jäsenet sijoitusiltaan keskiviikkona 17.4.2013 klo 18.00-21.00 Korundiin. Tilaisuudessa esitelmänpitäjänä toimi Suomen Pankin ekonomisti Heli Simola aiheesta ”Venäjä mahdollisuutena”. Toisena esiintyjänä oli Mato Valtonen.
  3. Syyskuu: Sääntömääräinen syyskokous pidettiin maanantaina 21.10.2013 hotelli Scandic auditoriossa (Koskikatu 23, 96200 Roi) alkaen klo 18.00. Kokousesitelmän piti Helinä Saarela Oulusta aiheesta Osakeliiton sijoittajatutkimus.
  4. Marraskuu: Sijoitus Invest –tapahtuma pidettiin Helsingissä Wanhassa Satamassa 13-14.11.2013. Rovaniemen Osakesäästäjät osallistui ennakkoon ilmoittautuneiden jäsenten matkakustannuksiin á 75 €. Yhdistyksen matkatuen käytti hyväkseen kolme jäsentä. Avustuksen saajilta pyydettiin matkakertomus esim. kamerakännykällä otettuja kuvia tapahtumasta.  – Tiistaina 19.11.2013 klo 17.00 pidettiin klubi-ilta. Lapin yliopiston tiloissa Pöykkölässä (Laajakaista). Vieraana puhelimen välityksellä oli Jussi Hyöty, Danske Bankin strategi. Alustuksen jälkeen esitettiin kysymyksiä ja keskusteltiin.
  5. Joulukuu: Tiistaina 17.12.2013 klo 17.00 klubi-illat jatkuivat Handelsbankenin tiloissa. Vieraana puhelimen välityksellä oli Handelsbankenin pääekonomisti Tiina Helenius. Alustuksen jälkeen esitettiin kysymyksiä ja keskusteltiin.

MUUTA:

Rovaniemen Osakesäästäjät ry:n hallituksen jäsen Teuvo Niemelä on toiminut Osakeliiton hallituksen varajäsenenä ja osallistunut liiton hallituksen kokouksiin.

Rovaniemen Osakesäästäjät ry:n arvopaperisalkku on kopioitu Kauppalehden Oma salkku -palveluun.