Toimintakertomus 2012

Pertti Kuvaja jäsen
Tiina Lukkarinen jäsen

Toiminnantarkastajat
Jarmo Juutinen ja Olavi Niiranen ja varalla Marja Juutinen ja Eine Pesonen-Niiranen.

Toiminta
Vuosi 2012 oli yhdistyksen 22. toimintavuosi. Savonlinnan Osakesäästäjät ry on Savonlinnassa toimiva Osakesäästäjien Keskusliiton paikallisyhdistys. Toimintamme painopiste on sijoittajatiedon lisääminen ja kehittäminen kaikilla tasoilla. Pyrimme järjestämään vuosittain koulutustilaisuuksia ja erilaisia vierailuja paikallisiin pankkeihin ja yrityksiin. Sijoitus Invest-messumatka vuosittain ja yritysvierailut toimialueen ulkopuolelle kuuluvat myös toimintaamme. Sijoittajakerho kokoontuu kuukausittaan. 31.12.2012 jäsenmaksun maksaneita jäseniä yhdistyksellä oli 105.

Vuonna 2012 sijoittajakerho kokoontui 7 kertaa ja paikalla oli keskimäärin 10 jäsentä. Yhdistyksen edustaja Liittovaltuuston kokouksessa ja Liittokokouksessa oli puheenjohtaja Paavo Tynkkynen. Hallitus kokoontui 6 kertaa.
Maaliskuussa järjestettiin sääntömääräinen kevätkokous 8.3.2012 sekä Sijoittaja-ilta Tapiola Pankkissa 21.3.2012. Huhtikuussa Sijoittaja-ilta järjestettiin Nordea-pankissa 25.4.2012. Lokakuussa oli sääntömääräinen syyskokous 30.10.2012. Marraskuussa järjestettiin Sijoitus Invest – messumatka 14.11.2012. Mukana oli myös osallistujia Keski-Savon ja Etelä-Savon Osakesäästäjistä.

Tapahtuman nimi Päivämäärä
27.04.2019