Someron Osakesäästäjät

Someron Osakesäästäjät ry lyhyesti

Someron Osakesäästäjät ry on Someron, Forssan, Loimaan ja Salon seuduilla toimiva osakesäästäjien ja sijoittamisesta kiinnostuneiden aatteellinen, sitoutumaton yhdistys, jonka tarkoituksena on ajaa ja valvoa jäsentensä etuja arvopaperisäästämiseen ja sijoittamiseen liittyvissä asioissa. Yhdistys on perustettu v 1999. Jäsenmäärä on  tällä hetkellä n 220.

Osakesäästäjien Keskusliitto

Yhdistyksen kautta jäsenet ovat jäseninä  myös Osakesäästäjien Keskusliitossa joka on valtakunnallinen osakkeenomistajien etujärjestö, jonka tarkoitus on edistää osakesäästämistä ja muuta yksityishenkilöiden varojen hallintaa. Liiton tärkeimmät tehtävät ovat edunvalvonta ja oikean tiedon välittäminen. Katso jäsenedut ylävalikon “jäsenyys” kohdasta.

Someron Osakesäästäjien toimintaa

Sääntömääräisten kevät ja syyskokousten lisäksi jäsenistöä on koottu yhteen erilaisiin sijoituksen teemailtoihin. Myös keskusliiton järjestämille sijoitusristeilyille on järjestetty kuljetuksia, kuten myös Helsingin ja Tampereen Sijoitusmessuille. Myös Pörssisäätiiön järjestämiin pörssi-iltoihin on osallistuttu. Lukiossa on vuodesta 2014 lähtien järjestetty keväisin sijoituskilpailu.

Jäsenmaksu

Vuoden 2017 jäsenmaksu on 34 euroa!

Jäseneksi voit helpoiten liittyä ylävalikon “jäsenyys” kohdasta löytyvän lomakkeen täyttämällä.

Yhteyshenkilöt:

Sihteeri                                                                       PJ
Joni Rintamaa                                                                 Hannu Heikkilä
puh: 050- 511 8557                                                         puh: 0500- 535 099
email: joni.rintamaa(at)saastopankki.fi                    email: hannu.heikkila(at)heiklan.fi

Tapahtuman nimi Päivämäärä
25.08.2018