Toimintakertomus 2016

Jouko Paikkari, jäsen

Tilintarkastajat Ritva Aaltonen ja Anna-Maija Vehmasto

JÄSENISTÖ

Yhdistyksen jäsenmäärä vuoden 2016 lopussa oli tasan 200 jäsentä joten vuoden 2016 aikana jäsenmäärä on lisääntynyt 21 henkilöllä.

KOKOONTUMISET

10.3 Turussa pidettyyn Pörssi-iltaan ja 22.3 Tampereen Sijoitusmessuille tarjottiin kimppakyytimahdollisuutta.

Sääntömääräinen kevätkokous pidettiin Loimaalla 5.4 ja samassa yhteydessä pidettiin sijoitusilta jossa Fixura, FIM ja Suomen Asuntoneuvojat esittelivät toimintojaan. 7.4 Piippo järjesti jäsenistöllemme sijoitusillan Forssassa. 16.4 sisar-yhdistyksemme Varsinais-Suomen Osakesäästäjät järjesti piknik-sijoitusristeilyn, johon he kutsuivat myös meidän jäsenistöämme mukaan.

Keväällä Osakesäästäjät yhdessä Someron lukion kanssa järjestivät  abiturienteille sijoituskilpailun. Voittaja palkittiin toukokuussa.

22.7 pidettiin saunailta  Hirsjärven rannalla.

15.9 olleeseen Arvopaperi-lehden Rahapäivään tarjottiin kimppakyytimahdollisuutta.

Marraskuussa oli taas runsaasti toimintaa tarjolla. 8.11 Osakesäästäjien Keskusliitto järjesti Turussa Osakesäästäjien yhtiöillan ja täysin samaan aikaan oli Salossa LähiTapiolan sijoitusilta. Samasta ajankohdasta huolimatta näihin molempiin tilaisuuksiin kuitenkin jäsenistöämme riitti. Tästä reilun viikon kuluttua (16.11) oli taas Turussa Pörssisäätiön Pörssi-ilta. Seuraavana päivänä pidettiin sääntömääräisen syyskokous Someron Säästöpankilla. Marraskuun viimeisenä päivänä järjestettiin Somerolta Salon kautta kuljetus Sijoitus-Invest messuille ja Slush-tapahtumaan.

Joulun alla 20.12 muutaman hengen iskuryhmä osallistui Plastex Oy:n esittely- ja tutustumistilaisuuteen, jossa Plastex kertoi mm tulevasta joukkorahoitusannista.

Hallitus kokoontui kolme kertaa.