Toimintakertomus 2006

Tilintarkastajat
Jukka Oja-Kaukola
Aaro Leppilahti, varatilintarkastaja

Kirjanpidon ja tilinpäätöksen laadinnan teki HELP-Helmi Pihlajamäki ja tarkasti Jukka Oja-Kaukola.

Toiminta
Yhdistyksen sääntömääräinen kevätkokous järjestettiin 10.5. Radisson SAS:ssa, järjestelyistä vastasi Solteq Oyj:n toimitusjohtaja Jorma Hänninen. Sääntömääräinen syyskokous järjestettiin Sokos Hotel Vaakunassa 18.12. Syyskokouksen yhteydessä pidettiin yhdistyksen joulujuhla, jossa yhdistys tarjosi jäsenilleen joululounaan.

Yhdistyksen jäsenmäärä (maksaneet) on pysynyt melko vakaana, ollen vuoden lopussa noin 300. Tilaisuuksia järjestettiin edellisvuosien tapaan, yritysvierailujen (esim. Wärtsilä, Vacon ja Tapiola), lisäksi osallistuttiin myös Vaasan sijoitusmessuille näytteilleasettajina sekä Pörssi-iltaan 28.3. (OKO, YIT-Yhtymä, Ilkka-Yhtymä, Vacon Oyj), FIM järjesti 4.4. yhdistetyn sijoitusillan ja toimiston avajaiset Vaasan Yliopiston Wolff-auditoriossa. Lisäksi osallistuttiin keskusliiton järjestämälle sijoittajaristeilylle.

Näkyvyyttä yhdistykselle on haettu mm. osallistumalla Pohjalainen -sanomalehden Sijoittajamestarikilpailun järjestämiseen ja antamalla medialle haastatteluja ajankohtaisista aiheista. Yhdistyksen edustajana Osakesäästäjien keskusliitossa ja liittovaltuuston jäsenenä on toiminut yhdistyksen puheenjohtaja, joka on myös osallistunut liittovaltuuston kevät- ja syyskokouksiin. Yhdistyksen vaikuttaminen valtakunnalliseen päätöksentekoon on hoidettu keskusliiton kautta.

Tapahtuman nimi Päivämäärä
09.12.2019