Toimintakertomus 2006

Tilintarkastajat
Hans-Erik Backman

Toiminta
2.3. Jäsenilta, jossa aiheena IFRS/IAS käytännössä, Karolina Söderlund YH Sydvästistä luennoi. Lisäksi tutustuimme YH Sydvästin uuteen campukseen Tammisaaressa, Calle Holmbergin johdolla. Vain 4 osallistujaa. 13. 3. Sääntömääräinen kevätkokous, jonka jälkeen Aktia Private Bankingin johtaja Christian Strömberg luennoi kotimaisista osakkeista, sekä esitteli Aktian mallisalkkua.

23.5. Jäsenilta, jossa Jalle Nordin kävi Tammisaaressa viihdyttämässä otsikolla ”Tarvitaanko uusia analyysimenetelmiä”. Huikea menestys, 40 osallistujaa! 17.10. Warrantti jäsenilta, Karjaalla. Sijoitusasiantuntija Sven-Eric Holmström, Aktia Säästöpankki Oyj kertoi ansaintamahdollisuuksista warranteilla sekä salkun suojaamisesta warranteilla. 20 osallistujaa.

Joka toinen viikko on keskustelupaneeli kokoontunut Karjaalle keskustelemaan sijoitusasioista ja kaikesta muustakin. Jäsenmäärä on ollut joka kerta noin 8kpl aktiivijäsentä. Olemme myös laatineet 4 jäsenkirjettä jossa paljon asiaa ja käytännön vinkkejä. (mm kirjaluettelo, warranttiasiaa, verotuskäytäntöä jne.) Jäsenmäärä nousi vuoden aikana noin 10 jäsenellä, vajaa 50:stä vajaaseen 60:een.