Huhtanen Capital

Huhtanen Capital on kiinteistösijoitusyhtiö. “Ostamme asuntoja kerralla niin paljon, että se tarjoaa mahdollisuuden ostaa toteutuneita markkinahintoja edullisemmin. Sijoitamme myös yhteistyössä muiden asuntosijoittajien kanssa isoihin vuokra-asuntokohteisiin. Kohteemme ovat useimmiten kokonaisia kerrostaloja, jotka tarjoavat edullista ja peruskuntoista vuokra-asumista. Tämän lisäksi kehitämme jatkuvasti kiinteistökohteitamme ja investoimme valikoidusti uudiskohteisiin.

Meillä ei ole erillistä hallinnointiyhtiötä tai hallinnointipalkkioita. Perustamme toimintamme jatkuvaan kannattavuuteen ja pyrimme kasvamaan voimakkaasti seuraavien vuosien aikana. Kirjaamme arvonkorotuksia maltillisesti ulkopuolisten AKA arvioitsijoiden arvioihin tukeutuen.

Yhtiömme keskittyy vastuulliseen sijoittamiseen. Monet ostetuista kohteista pidämme vuokralla ja olemme siihen myös sitoutuneet. Arvonkorotuksemme ovat maltillisia ja yhtiönä jaamme osinkoa ainoastaan toteutuneista voitoista. Haluamme muuttaa asuntosijoittamisen entistä läpinäkyvämmäksi.”

Kuva: (vas.) Toimitusjohtaja Juha-Matti Huhtanen, (oik.) Talousjohtaja Christer Schoultz

Lue perustajan ja toimitusjohtajan haastattelu täältä tai artikkeli 05/10 Viisas Raha lehdestä.

Tapahtumat:
13.06.2018 Helsinki
Tervetuloa kuulemaan kasvuyhtiö Huhtanen Capitalin yhtiöesittely ja lisätietoa 5.6.2018 alkavasta osakeannista.
* Tapahtuman videotallenne lisätään sivustolle jälkikäteen viikolla 26.