Digitalist Group Oyj

Digitalist Group on design-lähtöinen teknologiayritys, joka tarjoaa luovia digitaalisia ratkaisuja ja palveluja valikoiduilla liiketoiminta-alueilla toimiville asiakasyrityksille. Autamme asiakasyrityksiämme hyödyntämään digitaalisuuden, internetin ja mobiilin liikkuvuuden tuomaa tuottavuutta sekä ainutlaatuista käyttökokemusta kilpailukyvyn parantamiseksi. Teemme innovatiivisista unelmista totta ylivertaisella suunnittelulla ja moitteettomalla teknisellä toteutuksella.

Liiketoiminta

Digitalist Groupin toimipisteet sijaitsevat Suomessa, Isossa-Britanniassa, Singaporessa, Kanadassa ja Yhdysvalloissa.

Keskeinen vahvuutemme ja ainutlaatuinen kilpailijoista erottava tekijä on kykymme yhdistää maailmanluokan design-kyvykkyytemme vahvaan teknologiaosaamiseen tarjoten kattavia kokonaisratkaisuja, jotka tuottavat strategista lisäarvoa asiakkaillemme.

Digitalist Groupin design-palvelut kattavat digitaalisen, mobiilin ja web-suunnittelun sekä palvelu- ja teollisen muotoilun. Näihin kokonaisvaltaisiin design-palveluihin sisältyy suunnittelustrategia, design- ja käyttäjätutkimus, suunnitteluinnovaatiot ja työpajat, visuaalinen ja vuorovaikutussuunnittelu sekä prototyyppien suunnittelu erilaisille mobiililaitteille ja palveluille, aina alustariippumattomaan designiin saakka.

Meillä on syvällinen osaaminen luovien ohjelmistoratkaisujen kehittämisessä sulautettujen järjestelmien ja on-line ohjelmistojen osalta. Hyödynnämme avoimia standardoituja teknologioita (esim. Linux ja Android). Yhdistämme ohjelmistokehitysosaamisen maailmanluokan teknologiaosaamiseen, syvälliseen käyttöliittymä- ja käytettävyyssuunnitteluun ja huipputason projektinhallintakykyyn. Näin voimme toimittaa asiakkaillemme laadukkaita ja ketteriä ratkaisuja. Teknologiaosaamisemme kattaa mm. langattoman yhdistettävyyden, RF-, audio-, kuvantamis- ja videoteknologiat.

Taloudellisia raportteja

Tilinpäätös 2016