Revenio Group Oyj

Revenio on suomalainen, kansainvälisillä markkinoilla toimiva terveysteknologiakonserni, jonka maailmanlaajuinen menestys perustuu suomalaiseen keksintöön; vahvasti patentoituun silmänpaineen mittausteknologiaan. Perusliiketoimintamme kasvu muodostuu uusia markkinoita valtaavista glaukooman tunnistamiseen liittyvistä silmänpaineen mittauksiin, seurantaan ja seulontoihin tarkoitetuista silmänpainemittareista.

Tulevaisuuden kasvun aihiona omistamme 53 %:n enemmistön osteoporoosin tunnistamiseen ja seulontaan kehitettyä laitetta myyvästä Oscare Medicalista, joka edustaa uraa-uurtavaa osaamista ja teknologiaa omalla sarallaan.

Revenio-konserniin kuuluu myös tytäryhtiö Revenio Research Oy, joka hallinnoi konsernin tutkimus- ja kehityshankkeita. Revenio Research keskittyy sekä nykytuotteiden kehitykseen että terveysteknologiaan liittyviin tutkimus- ja kehityshankkeisiin, joiden tavoitteena on löytää ja kaupallistaa uusia terveysteknologiaan liittyviä seulontateknologioita. Niiden yhteisenä nimittäjänä on seulonta, seuranta ja maailmanlaajuinen tarve terveydenhuollon kustannussäästöihin ennaltaehkäisevän terveydenhuollon kautta. Tavoitteenamme on rakentaa näistä aihioista tulevaisuuden kasvupolkuja nykytuotteidemme rinnalle.

Revenio Group Oyj osavuosikatsaus Q3/2016

Revenio Group Oyj vuosikertomus 2015