Suomen Hoivatilat Oyj

Suomen Hoivatilat Oyj on hoiva- ja päiväkotitilojen sekä palvelukortteleiden tuottamiseen, rakennuttamiseen, omistamiseen ja vuokraamiseen erikoistunut palveluyhtiö. Hoivatilat tarjoaa laadukkaita ja kustannustehokkaita vuokrahoivatilaratkaisuja varhaiskasvatuksen ja hoivan alalla pääosin yksityisille palveluntarjoajille mutta myös kunnille ja kaupungeille. Hoivatilojen mallissa tilan käyttäjä saa toiveidensa mukaiset tilat ”avaimet käteen”-periaatteella, yhdellä sopimuksella. Tilojen tuottamisen lisäksi yhtiö hoitaa kaikki rakentamiseen liittyvät sopimus- ja lupaprosessit. Yhtiö suunnittelee, rahoittaa ja rakennuttaa tilat täysin käyttövalmiiksi ja vuokraa ne palveluntuottajalle, tuottaen kokonaisratkaisun alkaen tontin vuokraamisesta tai ostamisesta sekä rakennuttamistehtävistä täysin valmiiksi hoivan tilaksi varustelua myöten.

Hoivatilojen tuotot muodostuvat kiinteistöjen vuokratuotoista, kiinteistöjen myyntituotoista ja kiinteistöjen arvonmuutoksista. Yhtiön tulos muodostuu kiinteistöjen nettovuokratuotoista, kiinteistöjen myyntien kautta realisoituneista arvonmuutoksista ja realisoitumattomista arvonmuutoksista, vieraan pääoman kustannuksista, hallinnon kuluista sekä veroista.

Taloudellisia raportteja

Suomen Hoivatilat puolivuosikatsaus tammi-kesäkuu 2017