Valmet Oyj

Valmet on maailman johtava teknologian, automaation ja palveluiden toimittaja ja kehittäjä sellu-, paperi- ja energiateollisuudelle. 12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen – joka päivä. Valmetin osakkeet noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä.

Vieläkö Valmet tekee traktoreita? Millä markkinoilla se toimii, keitä ovat kilpailijat ja asiakkaat? Miten Valmetin osake on kehittynyt ja millaisia ovat konsensusennusteet? Mitkä ovat Valmetin taloudelliset tavoitteet ja miten niissä on menestytty? Tämän ja paljon muuta tietoa Valmetista löydät Valmetin sijoittajasivuilta http://www.valmet.com/sijoittajat.

Voit myös päivittää tietosi Valmetista sijoituskohteena parissa minuuttissa katsomalla Valmet lyhyesti -tiivistelmävideon. IR Videogalleria tarjoaa myös muita mielenkiintoisia videoita. Seuraa myös ajankohtaisia aiheita IR-johtajan blogissa ja Twitterissä!

Voit myös tilata IR-uutiskirjeen, jolloin saat neljä kertaa vuodessa kvartaalien lopussa postia, jossa käydään läpi kuluneen kauden kohokohtia.

Miksi sijoittaa Valmetiin?

Raportit ja esitykset